İzmir’den

Tur Tarihleri : 1. 27.10.2022 - 30.10.2022
Fiyat : 449 EUR dan başlayan fiyatlar

İzmir’den AEGEAN HAVAYOLLARI direk uçuşu ile

27 – 30 Ekim 2022 ( 3 Gece 4 Gün )

1.GÜN

27 Ekim 2022, Perşembe: İZMİR –  GİRİT ( HERAKLION- KANDİYE )

İzmir Adnan Menderes Havalimanı Dış hatlar gidiş terminalinde Agean Havayolları önünde saat 06.00 da buluşma. Pasaport ve gümrük işlemleri sonrası AEGEAN HAVAYOLLARI’nın 174 kişilik Airbus A320-200 uçağı ile saat 08.00 de Girit’e hareket ediyoruz. Yaklaşık 1 saatlik yolculuğumuz sonrası saat 09.20 de Heraklion Havalimanı’na iniyor ve pasaport ve bagaj işlemlerinin ardından bizleri bekleyen otobüsümüz ile Kandiye merkezine geçip şehir turumuza başlıyoruz. Görülecek yerler arasında; Agios Titos Kilisesi, Rasih Bey Konağı, Ag ios Minas Katedrali, Osmanlı Bon Marche binası, Valide Sultan Camii ve Şadırvanı, Evkaf Binası, Morosini Şadırvanı, Osmanlı Kışlaları, Venedik Loggiası, Venedik Limanı ve tersaneleri bulunmaktadır.  Şehir turu sonrası Kandiye’de zaman geçirmek, fotoğraf çekmek, kahve içmek ve bir şeyler atıştırmak için verdiğimiz serbest zamanının ardından otelimize transfer. Check-in işlemlerini gerçekleştirip dinleniyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

2.GÜN

28 Ekim 2022, Cuma: BATI GİRİT RESMO & HANYA TURU ( EKSTRA )

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından arzu eden konuklarımızla, ( Ekstra ) tam günlük Rethymno (RESMO)– Chania (HANYA) turumuza başlıyoruz. Resmo – Hanya: Resmo Venedik ve Türk dönemlerinin kalıntılarını taşıyan Yunanistan’ in en güzel şehirlerinden biridir. Dar sokakları, eski Venedik evleri, çeşmeleri ile kendine ait karakteristik yapısı vardır. İzmir’e de çokça göç vermiş Kydonia kalıntıları üzerine inşa edilmiş ve günümüzde eski  ve yeni şehir olarak ikiye ayrılmıştır. Hanya’ da bulunan Türk minarelerini ve Hanya’nın meşhur çarşısını gördükten sonra deniz kıyısında limandaki sıra sıra dizilmiş birbirinden güzel restoranlarda öğle yemeği yemek ve fotoğraf çekmeniz için serbest zaman. Hanya ziyaretimizin ardından Venedik ve Türk dönemlerinin kalıntılarını taşıyan Yunanistan’ın en güzel şehirlerinden biri olan Resmo’ya geçiyoruz. Dar sokakları, eski Venedik evleri, çeşmeleri ile kendine ait karakteristik yapısı olan Resmo’yu rehberimiz ile gezdikten sonra verilecek serbest zamanda Fortetza, eski Venedik limanı, Türk minareleri, şehri çevreleyen Venedik surlarını görecek ve bu güzel şehirde bir kahve içip keyifli zaman geçirebileceksiniz. Ziyaretimizin ardından akşam otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

3.GÜN

29 Ekim 2022, Cumartesi: ELOUNDA SPINALONGA ADASI ( Tekne Turu ) – AG. NIKOLAOS TURU (EKSTRA)

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından arzu eden konuklarımızla tam günlük Ag. Nicholas, Elounda, Spinalonga turumuza başlıyoruz.( Ekstra )  Elounda – Spinalonga – Ag. Nikolaos turumuza tekneye bineceğimiz liman kasabası Plaka’dan başlayacağız. Ada etrafında keyifli bir tur yaparken bol bol fotoğraf çekeceğiz.  Tekne yolculuğumuzun ardından ilk olarak Venedik döneminin en güçlü kalelerinden birini barındıran zamanında cüzam hastalarının kapatıldığı Spinalonga Adası’nı ziyaret ediyoruz. Ardından Elounda’ya geçiş ve serbest zaman. Şirin bir kasaba olmasının yanında, kasabanın içinde yer alan gölü ve bu gölün derinliği hakkında var olan birçok efsane ile ünlü olan Aghios Nikolaos’ı görecek ve bilgi alacağız.  Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

4.GÜN

30 Ekim 2022, Pazar: ARCHANES TÜRK KÖYÜ ve KNOSSOS SARAYI TURU ( EKSTRA ) – HERAKLION – IZMIR

Sabah oteldeki kahvaltımızın ardından otelden çıkış işlemlerimizi gerçekleştiriyoruz. Arzu eden konuklarımızla Girit Köyleri ve Knossos Saray turumuzu yapacağız (Ekstra). Tura katılmak istemeyen konuklarımız için otel havalimanı transferi sağlanacaktır. Turumuza Türk ve İzmir esintileri taşıyan Archanes köyü ile başlıyoruz. Zamanında Türklerinde yaşadığı bu küçük rengarenk köyü dolaştıktan sonra köyün meydanında kahve molası veriyoruz. Ardından turumuza dünyaca meşhur Girit’in olmazsa olması Minos Uygarlığına başkentlik yapmış Knossos Sarayı turuyla devam ediyoruz. Mitolojinin tarihle buluştuğu bir yer olan Knossos özgün mimarisi, çözülemeyen yazı sistemi ve efsaneleriyle tarihin sayfaları arasında kalmış ancak unutulmamış bir medeniyet. İnsanlık tarihine “labirent” kavramını kazandıran Knossos Sarayı’nı geziyoruz. Öğle yemeği için verilecek serbest zamandan sonra Heraklion’a geçiyor ve Girit’teki son saatlerinizi isteğinize göre değerlendirdikten sonra belirtilen saatte buluşuyor ve özel otobüsümüz ile havalimanına geçiyoruz. Bagaj ve pasaport işlemlerinin ardından saat 20.30 de Girit’ten ayrılıyoruz. 1 saatlik yolculuk sonrası İzmir’e varış ve turumuzun sonu.